
Besni Ali Erdemoğlu Meslek Yüksekokulu'nun TÜBİTAK 2209 Proje Başarısı
TÜBİTAK Bilim İnsanı Destek Programları Başkanlığı (BİDEB) tarafından yürütülen 2209-A Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı kapsamında 2024/1 dönemi başvuru sonuçları açıklanmıştır.
Bu kapsamda, Besni Ali Erdemoğlu Meslek Yüksekokulu öğretim elemanları danışmanlığında hazırlanan 6 öğrenci projesi, TÜBİTAK tarafından desteklenmeye uygun bulunmuştur.
TÜBİTAK 2209-A projeleri kabul edilen öğrencilerimiz ve akademik danışmanları:
- Yönetim ve Organizasyon Bölümünden Doç. Dr. Mert ÖZGÜNER’in danışman olduğu “İnsani Yardım Lojistiğinin Başarısında Rol Oynayan Faktörlerin Çok Kriterli Karar Verme Yöntemleriyle Değerlendirilmesi” başlıklı proje. Yürütücü: Eyyüphan İSTER
- Büro Hizmetleri ve Sekreterlik Bölümünden Doç. Dr. Bekir DEĞİRMENCİ’nin danışman olduğu “Üniversite Öğrencilerinin Çevre Bilincine Yönelik Algılarının Çevreci Davranışlarına Etkilerinin İncelenmesi: Çevresel Sorumluluğun Aracılık Rolü’’ başlıklı proje. Proje ekibi: Leyla ERBAY, Merve ÜRÜK, Merve BARLAS
- Tasarım Bölümünden Doç. Dr. Önder ŞANLI’nın danışman olduğu “Bilgi Yönetimi Bakış Açısından Yapay Zekâ Kullanımı” başlıklı proje Yürütücü: İremnur ŞAHİN
- Muhasebe ve Vergi Uygulamaları Bölümünden Dr. Öğr. Üyesi Mehmet YILDIRIM’ın danışman olduğu “Çalışanların Stres Düzeylerinin Uyumsal Performans Üzerindeki Etkisinde Çalışanların Duygusal Dayanıklılıklarının Düzenleyici Rolü” başlıklı proje Proje ekibi : Neval KARADUMAN, Ahmad ALSIKH
- Yönetim ve Organizasyon Bölümünden Dr. Öğr. Üyesi Mustafa İsmail ERTÜRK’ün danışman olduğu “Z Kuşağı Çalışanlarının Liderlik Tarzı Beklentileri ve İşgören Devir Hızını Belirleyen Etmenler: Bir Alan Araştırması“ başlıklı proje. Proje ekibi: Merve ÖNDER, Fatma Nur GÜLER, Nedima ŞEKER
- Bilgisayar Kullanımı Bölümünden Öğr. Gör. Burak YILMAZSOY’un danışman olduğu “Üniversite Öğrencilerinin Yapay Zeka Okuryazarlık Düzeyleri İle Dijital Okuryazarlık Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi'' başlıklı proje. Yürütücü: Halime YÜCEL
Bu önemli başarıda emeği geçen tüm öğrencilerimizi ve danışman akademisyenlerimizi tebrik eder, bilimsel araştırma kültürüne yapmış oldukları katkılardan dolayı kendilerini içtenlikle kutlarız.